Polityka Prywatności
§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejsza polityka prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych Klientów www.nataliauczy.pl, kursy.nataliauczy.pl, www.ostoryplatform.com, kursy.ostoryplatform.com, lp.nataliauczy.pl, lp.ostoryplatform.com.
- Niniejsza polityka prywatności stanowi wypełnienie obowiązku informacyjnego spoczywającego na Administratorze zgodnie z art.13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych – RODO).
- Dbam o Twoją prywatność. Zbieram i przetwarzam dane tylko i wyłącznie jeżeli jest to konieczne.
Ostatnia aktualizacja: 10.07.2025
§ 2 Administrator danych osobowych
- Administratorem danych osobowych jest: MN GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, przy ul. Bociana 6B/46, 31-231 Kraków, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia, XI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0001031364, NIP: 9452271423, REGON: 524913746.
- Z administratorem można skontaktować się poprzez adres poczty elektronicznej: hello@nataliauczy.pl lub pisemnie na adres: ul. Bociana 6B/46, 31-231 Kraków.
§ 3 Zasady przetwarzania danych osobowych
- Administrator przetwarza dane osobowe Klientów i subskrybentów zgodnie z przepisami RODO.
- Administrator stosuje wymagane przez przepisy prawa unijnego środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzania danych osobowych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, przejęciem przez osoby nieuprawnione, przetwarzaniem z naruszeniem przepisów oraz zmianą, utratą, zniszczeniem.
- Administrator oświadcza, że podanie danych przez klientów dla celów realizacji zamówienia, jako wymagane jest dobrowolne, ale konieczne dla korzystania z funkcjonalności, w tym dla złożenia i realizacji zamówienia.
§ 4 Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
- Dane Klientów są przetwarzane przez Administratora w następujących celach:
- Realizacja zamówienia na stronie www.nataliauczy.pl, www.kursy.nataliauczy.pl, www.ostoryplatform.com oraz kursy.ostoryplatform.com (art.6 ust.1 lit. b RODO).
- Marketing bezpośredni własnych usług i produktów będących prawnie uzasadnionym interesem Administratora (art.6 us.1 lit. f RODO).
- Archiwalnych (dowodowych) na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, który jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora (art. 6 ust.1 lit.f RODO).
- Ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, będącymi realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art.6 ust.1 lit.f RODO)
- Wywiązania się z obowiązków prawnych i podatkowych (art.6 ust.1 lit.c RODO).
- Prowadzenia konta społecznościowego na platformie Facebook i aktywny udział w grupach sprzedażowych w Social Mediach w celach marketingowych. Dane są przetwarzane w celu publikowania postów na fanpage’u i profilach na Instagramie, prowadzenia dyskusji w ramach komentarzy pod postami w mediach społecznościowych, udzielania odpowiedzi na prywatne wiadomości, informowania o działalności, cele statystyczne (art.6 ust.1 lit.f RODO).
- Komunikacji z Klientami (i potencjalnymi klientami), m.in. w celu udzielania odpowiedzi na zadawane pytania. Komunikacja odbywająca się poprzez wiadomość e-mail oraz Messenger (aplikacja połączona z kontem na Facebooku) (art. 6 ust.1 lit.f RODO).
- Prowadzenie konta klienta w sklepie internetowym (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
§ 5 Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
Dane Użytkownika mogą być przekazywane do państw trzecich, w tym do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA), w związku z korzystaniem z usług zewnętrznych dostawców, takich jak Facebook, Google, Microsoft i inne. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych dostępne są w ich politykach prywatności:
- Google LLC: Polityka prywatności Google
- Meta Platforms Ireland Limited: Polityka prywatności Facebooka
- Usługi lokalne: Większość usług oferowanych przez Google i Facebook jest dostarczana głównie przez podmioty znajdujące się w Unii Europejskiej.
Podmioty te zapewniają, że stosują mechanizmy zapewniające ochronę danych:
- Decyzje Komisji Europejskiej: Przekazywanie danych do państw trzecich odbywa się zgodnie z decyzjami Komisji Europejskiej, które zapewniają odpowiedni poziom ochrony danych osobowych.
- Standardowe klauzule umowne: Używają standardowych klauzul umownych zatwierdzonych przez Komisję Europejską, aby zapewnić odpowiedni poziom ochrony danych.
- Wiążące reguły korporacyjne: Stosują wiążące reguły korporacyjne zatwierdzone przez właściwy organ nadzorczy.
- Zgoda użytkownika: Przekazanie danych może nastąpić, jeśli Użytkownik wyrazi na to zgodę.
WAŻNE! Przekazywanie danych poza teren EOG (Europejskiego Obszaru Gospodarczego) odbywa się tylko wtedy, gdy jest to niezbędne dla funkcjonowania usług i narzędzi zewnętrznych, z zachowaniem wysokich standardów ochrony danych.
§ 6 Okres przechowywania danych osobowych
- Dane Klientów są przechowywane przez następujący okres:
- Dane związane z realizacją zamówienia: przez 5 lat od zakończenia roku, w którym dokonano sprzedaży, chyba że dalsze ich przechowywanie uzasadnione jest terminem przedawnienia roszczeń.
- Dane związane z realizacją działań marketingowych: do momentu zgłoszenia sprzeciwu.
- Cele archiwalne: przez okres niezbędny do realizacji tego celu.
- W celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami: przez okres niezbędny do realizacji tego celu.
- Wywiązanie się z obowiązku prawnego lub podatkowego: do czasu przedawnienia zobowiązania podatkowego.
- W celu prowadzenia fanpage na Facebooku i profilu na Instagramie: przez okres niezbędny do realizacji tego celu.
- W celu komunikacji poprzez wiadomości: przez okres niezbędny do realizacji tego celu (do zakończenia korespondencji lub ustania celu biznesowego wymiany wiadomości).
- Dane dotyczące prowadzenia konta klienta: przez okres jego utrzymywania w sklepie internetowym i nie dłużej niż do momentu zgłoszenia przez klienta żądania jego usunięcia.
§ 7 Kategorie danych osobowych
- Administrator zbiera, przetwarza i przechowuje następujące dane Klientów:
- W związku z złożeniem zamówienia: imię, nazwisko, nr telefonu, adres pocztowy i e-mail, numer konta bankowego. W przypadku przedsiębiorców również nazwa firmy, NIP.
- W związku z prowadzeniem marketingu na Social Mediach (Facebook, Instagram, LinkedIn) przetwarzaniu podlegają dane, które zostały opublikowane na profilu użytkownika serwisu, w szczególności imię, nazwisko, nick.
- W pozostałym zakresie Administrator przetwarza dane niezbędne do realizacji danego celu.
- W związku z założeniem konta klienta: adres e-mail, imię i nazwisko, adres, telefon, a w przypadku przedsiębiorców również NIP i nazwę firmy.
- Podczas korzystania ze Sklepu internetowego Administrator zbiera i gromadzi w sposób automatyczny informacje takie jak: adres IP, adres URL żądania, identyfikator urządzenia, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, typ przeglądarki język przeglądarki data i godzina korzystania z serwisu, rozdzielczość ekranu, typ i wersja systemu operacyjnego, a także inne tego typu informacje.
§ 8 Udostępnianie danych
- Dane osobowe Klientów mogą być przekazywane podmiotom, którym administrator powierza do przetwarzania dane osobowe na podstawie umów, oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- W celu realizacji umowy sprzedaży Administrator udostępnia dane osobowe Klientów w szczególności podmiotom świadczącym usługi:
- Poczty email,
- pocztowe,
- przesyłkowe,
- płatności elektronicznych,
- księgowe,
- hostingowe,
- newsletterowe,
- informatyczne,
- fakturowe,
- marketingowe w zakresie obsługi Sklepu i fanpage.
§ 9 Uprawnienia Klientów
- Klientowi przysługuje prawo dostępu do jego danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, Klientowi przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych.
- W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych Klienta jest zgoda, klient ma prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego wycofaniem.
- W zakresie w jakim dane klienta są przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody, Klientowi przysługuje także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Klient może przesłać te dane innemu administratorowi danych.
- Klientowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie przesłanki mogące świadczyć o wycieku danych lub nieprawidłowym ich wykorzystaniu, można najpierw zgłosić Administratorowi mailowo: hello@nataliauczy.pl
§ 10 Logi serwera
- W związku z korzystaniem przez użytkowników z serwisu internetowego dochodzi do przesyłania zapytań do serwera obsługującego stronę internetową.
- Każde zapytanie kierowane do serwera jest automatycznie rejestrowane w tzw. logach serwera. Logi te obejmują m.in. adres IP użytkownika, datę i godzinę serwera, informacje dotyczące przeglądarki internetowej oraz systemu operacyjnego wykorzystywanego przez użytkownika.
- Dane zgromadzone w logach serwera nie są przypisywane do konkretnych osób korzystających z serwisu i wykorzystywane są wyłącznie w celach technicznych oraz administracyjnych związanych z zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania strony.
- Zawartość logów serwera jest udostępniana wyłącznie osobom upoważnionym do administrowania serwerem i nie jest ujawniana podmiotom trzecim.
§ 11 Informacja o plikach cookies
- Serwis korzysta z plików cookies.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
- Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
- utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
- realizacji celów określonych powyżej w części “Istotne techniki marketingowe”;
- W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
- Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).
§ 12 Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
- Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
- W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:
- Urządzenia mobilne:
§ 13 Zmiany w Polityce prywatności
Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej Polityce prywatności w dowolnym czasie, w zakresie dozwolonym obowiązującymi przepisami prawa. Wszelkie zmiany będą publikowane na stronie internetowej wraz z datą wejścia w życie zaktualizowanej wersji Polityki prywatności.
W przypadku istotnych zmian w zakresie zasad przetwarzania danych osobowych, użytkownicy, których dane dotyczą, zostaną o tym poinformowani w sposób umożliwiający im zapoznanie się z treścią zmian.
Postanowienia zmienionej Polityki prywatności mają zastosowanie wyłącznie do danych zebranych po dacie wejścia w życie nowej wersji dokumentu, chyba że co innego wynika z obowiązujących przepisów prawa.
§ 14 Definicje
- Administrator – podmiot decydujący o celach i sposobach przetwarzania Danych osobowych. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych podawane są każdorazowo w momencie ich pozyskiwania, np. w treści zawieranych umów lub komunikatów informacyjnych. Administratorem Danych osobowych w ramach niniejszej Polityki Prywatności jest Paula Balicka-Zańczak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą OGIETTAJ Paula Balicka-Zańczak.
- Dane osobowe – wszelkie informacje dotyczące osoby fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania za pomocą jednego bądź kilku czynników określających jej tożsamość fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną, w tym adres IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone przy wykorzystaniu plików cookies i innych podobnych technologii.
- Polityka – niniejsza Polityka Prywatności, określająca zasady przetwarzania Danych osobowych oraz stosowania plików cookies i technologii śledzących w ramach Serwisu.
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem Danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000 z późn. zm.).
- Serwis – strona internetowa prowadzona przez Administratora pod adresem www.ogiettaj.com, dostępna za pośrednictwem przeglądarek internetowych, wraz ze wszystkimi jej podstronami oraz usługami świadczonymi w tej domenie (w tym formularze kontaktowe i inne funkcjonalności).
- Użytkownik – osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub korzystająca z jednej bądź kilku usług lub funkcjonalności określonych w niniejszej Polityce.
- Urządzenie – elektroniczne urządzenie końcowe, za pośrednictwem którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu.
§ 15 Informacje końcowe
W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką prywatności stosuje się właściwe przepisy prawa polskiego i RODO.